Efektivní provoz při vysoké kapacitě se v dnešním prostředí stal důležitým. Na základě našich zkušeností dokážeme našim zákazníkům zajistit dlouhodobé zlepšování. Naši odborníci úzce spolupracují a vzájemně se doplňují v oblasti bezpečnosti, kapacity, OPS, lidských faktorů, validace, inženýrství atd.

Ukázka našich projektů

References

CANI

Jsme hrdí na to, že můžeme sdílet úspěšnou spolupráci s Českým letovým navigačním institutem, kde náš kolega Ing. Jaroslav Březina předává své rozsáhlé znalosti a dlouholeté zkušenosti v oboru ATM formou specializovaných školení zaměřených na A-CDM, ATFM, civilně-vojenskou koordinaci. a implementace FUA, organizace a integrace vzdušného prostoru, letecké a bezpečnostní studie, plánování ATM a kapacity letišť, návrh kurzů založených na kompetencích ATM a strategické plánování a rozvoj manažerů ANSP.   Společnost CANI, známá svým výjimečným závazkem k leteckému vzdělávání, byla skvělým partnerem v poslání zlepšit dovednosti a znalosti profesionálů v oblasti řízení letového provozu. Jaroslavovy odborné znalosti a odhodlání

Přečíst více »
References

GasNet – GASNET

Integra Consult Central Europe (dále jen „Integra“) zpracovala jménem Vaší společnosti GasNet services, s.r.o. (bezpečnostní studii pro schválení nové vysokotlaké regulační stanice (RS) u letiště Brno-Tuřany (LKTB) v souladu s požadavky zákona č. 49/1997 Sb., Zákon o civilním letectví, zejména ustanovení týkajících se ochranných pásem, staveb a činností v těchto pásmech a dále podle požadavků Řízení letového provozu České republiky a letiště Brno-Tuřany. Cílem tohoto dokumentu je zdokumentovat vyhodnocení potenciálních bezpečnostních rizik souvisejících s instalací nové vysokotlaké regulační stanice v dané lokalitě s cílem odvodit bezpečnostní požadavky, které jsou nezbytné pro zajištění bezpečnosti letového provozu v blízkosti brněnského letiště.

Přečíst více »
References

ATM datové služby v Evropě

Evropský vzdušný prostor zůstává roztříštěný a dochází k rostoucím kapacitním nedostatkům. Zlepšení kapacity definovaná v rámci programu SESAR celkově neposkytne požadovanou kapacitu ve střednědobém horizontu. Studie architektury vzdušného prostoru doporučila zaměřit se na dva aspekty: restrukturalizaci poskytování služeb a virtualizaci.

Přečíst více »
References

Letiště Kodaň

Na základě mnoha nezávislých smluv poskytla Integra Consult kodaňským letištím poradenské služby týkající se letištních systémů a systémů ATM/CNS a řízení shody. Tato práce se kromě podpory projektů s provozními a technickými odborníky týkala provádění hodnocení bezpečnosti většiny systémů ATM/CNS letiště nebo jejich změn. Prvním projektem byla technická a projektová podpora projektu A-SMGCS. Projekt zahrnoval výměnu stávajícího radaru a zobrazovacího systému Surface Movement Radar a navíc multilaterační polohovací systém Mode-S a zařízení pro detekci vniknutí na dráhu. Kromě toho společnost Integra provedla podrobnou kontrolu souladu s požadavky stanovenými mimo jiné v přílohách 3 a 10 ICAO.

Přečíst více »
References

Projekt letiště v Grónsku

Integra Consult úspěšně podpořila rozvojový projekt rozšíření stávajících letišť a nového letiště v Grónsku. Po více než 30 letech analýz bylo rozhodnuto zřídit v Grónsku tři nová letiště s podporou letecké dopravy v Atlantiku. Letiště Nuuk a Ilulissat budou v rámci programů rozšíření rozšiřovat přistávací dráhy na 2200 m. Letiště Qaqortoq bude letiště na zelené louce včetně 1500 m dlouhé dráhy. Aby získal regulační souhlas pro tento velký stavební projekt, INUPLAN – grónská inženýrská konzultační společnost – požádala společnost Integra Consult, aby provedla práci pro technickou analýzu požadovanou jako důkaz pro dánské úřady.

Přečíst více »
References

Letiště Ninoy Aquino

Pro získání 65 milionů cestujících v roce 2022 musí být počet hodinových operací na dráze minimálně 52. Cílem společnosti Integra je zajistit, aby letiště mohlo fungovat s 52 hodinovými operacemi po delší dobu a po omezenou dobu fungovat nad 52 operacemi. 52 hodinových operací je absolutní minimum, protože cílem bude dosáhnout vyššího počtu. Cílem projektu bylo posoudit, zda a jak by mezinárodní letiště Ninoy Aquino (NAIA) mohlo zvýšit kapacitu dráhy na 52 pohybů za hodinu.

Přečíst více »